Sikker Sak - Forsendelse feilet
Forsendelser som har feilet vil vises under 'Administrasjon' - 'Forsendelseslogg'.
Vi anbefaler alle å ha noen som jevnlig sjekker loggen, da det kan ligge feilede forsinkelser der.
Se også artikkel Sikker Sak - Forsendelseslogg
Hvordan håndtere feilede forsendelser:
- Gå til 'Administrasjon' i hovedmenylinjen
- Velg underfanen 'Forsendelseslogg'
- Gå til forsendelses som har feilet og klikk på 'Håndter sending'
- Se feilmelding. Om dette ikke gir tydelig svar gjør følgende;
-
- Forsøk å sende på nytt
- Om en har tilgang til dok.: Åpne korrespondanse og se om mottaker er korrekt, ev. organisasjonsnummer
- Om forsendelsen håndteres på nytt, klikk på 'Marker som 'Manuelt håndtert'. Det kan feks være hvis man oppretter hendelse på nytt.
Eksempel på feilmelding
- Response status code does not indicate success: 503 (Service Unavailable): Tyder på at Sikker Sak ikke fikk kontakt når brevet skulle sendes. Gå til Forsendelseslogg og send på nytt.