Gå til innhold
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Problemer med vADR (Visma Adresseregister) etter oppgradering av HsPro

Dette er mulig en løsning hvis man har problemer med vADR etter oppgradering. 

ℹ️Hvis man har problemer med vADR etter oppgradering av HsPro foreslår vi at dere sjekker følgende: 

1. Benytter dere HTTPS for både HsPro og vADR? Det er avgjørende at begge systemene bruker samme HTTP (enten begge med HTTP eller begge med HTTPS).
2. Hvis dere har byttet til HTTPS for begge, må dere kontrollere at URL-ene under Drift > Sysinfo > Adressereg i HsPro er oppdatert.
3. Sjekk også web.config-filen til vADR for å se om seksjonen CustomHeaders er til stede. Hvis CustomHeaders brukes, må dere kontrollere at riktige URL-er er lagt inn, eller eventuelt fjerne hele seksjonen dersom den ikke er nødvendig.