Gå til innhold
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Min Barnehage: Feilsøking i app

Når feil oppstår i appen er det noen ting som kan være lurt å sjekke:

1. Oppdater enhet
  • Oppdater operativsystem på mobil/nettbrett. Gjøres under Innstillinger.
  • Oppdater appen. Gjøres i App Store/ Google Play.

 

2. Sjekk tilganger

  • Har ansatt riktig tilgang?
  • Har foresatt huket av for å motta informasjon?
  • Er ansatt/barn lagt inn i avdeling?
  • Har barnet et aktivt opphold?

Om problemet vedvarer:

3. Kontakt support (via superbruker)

Informasjon som vil hjelpe: 

  • En så detaljert beskrivelse av problemet som mulig (Hvor trykker dere? Hva skjer da?) Send gjerne skjermopptak eller skjermbilde om mulig.
  • Dukker det opp en feilmelding? Hva sier denne? Send gjerne skjermbilde.
  • Er det flere som opplever samme problem? Fungerer det hos noen, men ikke andre? Er det i så fall fellestrekk mellom disse (feks alle med Android eller alle med samme tilgangsrolle har problemer)?
  • Hvis flere opplever problemet: Er de logget inn på samme eller ulike enheter?
  • Merke og modell på enhet (feks iPhone 14) - Finnes i Innstillinger på enheten
  • Versjon av appen (feks versjon 1.3.18) - Finnes i appen nederst i fanen Mer